HYRESAVI, LÄGENHETER, VISNING OCH ÖVRIGA FRÅGOR

Telefontider: Måndag-fredag 08:00-09:00

Telefonnummer: 0123 126 00

Mail: info@guldnyckelnsfastigheter.se


FELANMÄLAN 

Telefontider: Måndag-fredag 08:00-09:00

Telefonnummer: 0123 126 00

Felanmälan via hemsida: dygnet runt


Vid snabbare hantering av felanmälan, vänligen gör din felanmälan via knappen till höger 


VINTERTID

När vi nu går mot kallare tider kan det ta ett tag för värmen att komma upp till rätt tempratur. Om du ändå upplever onormal kyla i din fastighet, maila oss på info@guldnyckelnsfastigheter.se 



INFORMATION GÄLLANDE FELANMÄLAN


Felanmälan:

Felanmälan kan både göras via vår hemsida och telefon. Om du behöver felanmäla ett ärende utöver telefontiden, hänvisar vi dig till länken längst upp till höger på denna sida


Akuta ärenden utöver arbetstid: 

Vi hänvisar alla akuta ärenden som är utöver arbetstid till SOS alarm som i sin tur kommer att hänvisa er vidare till rätt person. Observera att detta gäller endast akuta ärenden. Övriga ärenden, vänligen gör en felanmälan via vår hemsida www.guldnyckelnsfastigheter.se

Observera att jouranmälan (serviceanmälan som sker utanför ordinarie arbetstid) ska endast ske i aktura fall, d.v.s när skadan förvärras om åtgärd fördröjs. Kostnaden för jourhanteringen är hög och bekostas av hyresgästen som anmäler skadan. Därför ska den endast användas om det verkligen är nödvändigt.



SNABBARE HANTERING AV FELANMÄLAN


Fundera - ska du felanmäla? 

Det är hyresgästens egna snvar att rengöra fläktfilter, hantera stopp i handfat och duschavlopp, byta wc sist och

byta lampor i tak, kylskåp, ugn. Om du är osäker vad som gäller för just din lägenhet kan du maila oss på info@guldnyckelnsfastigheter.se


Så fort du felanmälar ditt ärende via Real.se registreras den i vårt system. Ärendet skickas sedan vidare till vår fastighetsskötare som hanterar alla reparationer löpande.


Vi jobbar alltid så snabbt vi kan. När det tar längre tid att återgärda ett problem beror det oftast på att vi måste beställa material eller ta hjälp av en entreprenör som även dom har handläggningstider vi måste förhålla oss till. Observera att felanmälningar planeras manuellt och därmed kan vissa felanmälningar prioriteras mer akut än andra. 


TELEFONTIDER MÅNDAGAR TILL FREDAGAR 08:00-09:00

För att vi ska kunna leverera hög service med effektivitet har vi ändrat våra telefontider till måndagar-fredagar 08:00-09:00. 

Om du behöver göra en felanmälan utöver denna tid gör du detta enklast på länken längst upp på sidan. Om du har övriga frågor mailar du oss på info@guldnyckelnsfastigheter.se så ringer vi upp dig så fort vi kan. 

HAR DU SYNPUNKTER?

Vi strävar alltid att bli bättre. Om du har synpunkter eller åsikter kring ditt boende är du varmt välkommen att höra av dig till info@guldnyckelnsfastigheter.se. Vi uppskattar din åsikt! 

På facebook uppdaterar vi om de senaste nyheterna, renoveringar och lediga lägenheter. Du kan även skicka ett meddelande till oss på Facebook så ringer vi upp dig. Observera att detta gäller endast vid uthyrning av lägenhet och inte felanmälningar. 

VI FINNS PÅ FACEBOOK!